Baza znanja
Tref Sport > Podrška Maloprodaji > Baza znanja

Postavite pitanje:


Prijava Problema

Rešenje

Poštovane koleginice/kolege

Ovde možete prijavljivati sve greške koje se jave u toku svakodnevnog rada u maloprodajnim objektima i svaki problem na koji naiđete u rukovanju tehničkom opremom (računarima, telefonima, mrežnom opremom, fiskalnim printerima-kasama, štampačima, pda uređajima i svom drugom informatičko telekomunikacionom opremom)

Za sada se samo prijavljuju problemi koji iskrsnu u radu ali je planirano da posle određenog vremena tu bude baza znanja sa rešenjima problema koji se stalno (učestalo) pojavljuju tako da ćete moći pročitati rešenje problema koji imate, a ako Vaš problem koji imate nije tu objašnjen onda isti možete prijaviti pa će neko iz našeg tima da taj dokument sa rešenjem problema objaviti u bazi znanja.

Ubuduće ćete moći sami rešavati većinu problema na koje naiđete samim pregledanjem baze znanja, a ako opet ne znate kako da rešite problem ili se ne osećate stručnim slobodno pošaljite zahtev i neko iz našeg tima će problem rešiti za Vas.  

Za sva pitanja i nejasnoće stojimo Vam na raspolaganju kao i uvek.

IT Tim Univers CO & BeoTech doo

 
Da li vam je ovaj članak pomogao? da / ne
Detalji o članku
ID članka: 3
Kategorija: Knowledgebase
Datum dodavanja: 28-08-2019 09:28:04
Pregleda: 110
Ocena (Glasovi): Članak je ocenjen 4.0/5.0 (8)

 
« Nazad

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies