Kada Vam se desi da kasa neće da vam izbaci račun.
Rešenje ovog problema je da odmah uradite presek stanja i dnevni izveštaj pa u wing fiskalu obrišite sve artikle osim jednog ili metalinku koji se nalazi u donjem desnom uglu kliknite desnim klikom na ikonicu u obliku slova L crvene boje izaberite START MENU nakon toga izaberite u prvoj koloni pod brojem 6. Obriši artikle iz FP posle čega potvrdite izabrano sačekajte da meta link obriše sve artikle i onda testirajte da li hoće da vam izbaci račun.
Ovo će vam rešiti problem u 99% slučaja, a ako prođete kroz sve navedeno iznad i dalje neizbacuje kasa račun onda kontaktirate Robno i vašeg IT tehničara.
Svakako ovo brisanje artikala iz kase treba da radite svako veče kada zatvorite dan i izbacite dnevni izveštaj traje samo 60 sekundi.
« Nazad
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies